segunda-feira, 19 de maio de 2008

díalogo intercultural

Casa-Museu de Leal da Câmara
Ciclo de actividades 18 de Maio 2008
Dia Internacional dos Museus
e Ano europeu para o Díalogo Intercultural
Na foto mostra a participação dos jovens timorenses (grupo Sementes de Timor)

3 comentários:

Manek disse...

Oan rai Timor lao lemo rai, tinan ba tinan hela ema rain mais lahaluha rai Timor rai moris fatin. Dilogo Intercultural mak oan rai Timor hatudu ba ema hotu-hotu mak hela iha rai Portugal, buat ida mak diak, nee soi ho riku rai Timor nian. Funu ho ukun rai sira halo ita fahe malu sura lemo rai,mais iha neebe ita hela, ita lahaluha rai Timor tan nee rai ita nian, rai moris fatin. Maluk sira oan rai Timor hotu, hatudu ba ema rai klaran hotu-hotu kalo ita oan rai Timor, biar lao lemo rai mais ita ida deit. Muito obrigado ba emi hotu mak foti tian rai Timor nia naran iha ema rai.

Manek disse...

Hai anak-anak Timor yang saya banggakan tunjukan kepada dunia bahwa tanah Timor tanah yang kaya dan subur tapi semuanya akhirnya lenyap hanya karena ulah orang-orang yang tidak bertanggungjawab atas tugas yang diembannya sehingga akhirnya dapat memutuskan tali kasih persaudaraan diantara kita. Tapi hai adik-adikku semua biarkanlah semua itu berlalu oleh perginya waktu. Dan mari satukan hati,pikiran dan langkah kita dan tunjukkan kepada dunia bahwa walau pun kita telah dipisahkan oleh waktu tapi kita masih tetap satu yaitu Timor manise ( Timor diak liu, Timor furak liu).Apa yang sudak adik-adik semua tunjukkan dalam diologo intercultural beberapa hari lalu itu adalah aset dan kekayaan tanah Timor.
Provisiat dan maju terus dan jangan pernah merasa malu atau bosan dengan semua itu. Karena segala sesuatu yang kita lakukan akan indah pada waktunya.

Ir. Ma. Mendes, SSpS disse...

Ir. Sil muita obrigada pelo seu comentário. Gostamos muito de ler. muita obrigado pelo seu apoio.
Irmão, você é um bom missionário que fala do coração. muita obrigada mais uma vez Deus lhe abençoe a sua missão.

Dos todos timorenses em Portugal